Tuesday, January 6, 2009

Piala Tan Sri Mustapha Kamal


PNSB menang lagi!! Pasukan Bawah 20-tahun Akademi Bolasepak PNSB yang diasaskan oleh kakitangan PNSB, rakan-rakan dan keluarga pemain-pemain telah berjaya memenangi piala tersebut. Menyaksikan kemenangan adalah sesuatu membanggakan apabila terbabit secara langsung di dalam pembangunan pasukan bolasepak remaja ini. Saya sendiri kagum dengan kesungguhan semua yang terbabit di mana rata-rata berbekalkan semangat dan minat.

Ini adalah pertama kali saya menyaksikan sendiri perlawanan akhir, berada di tepi padang dengan kamera dan menyaksikan para jurulatih memberikan 'kata-kata semangat' di bilik persalinan setelah separuh masa pertama berakhir tanpa jaringan.

Dan ini kata-kata saya kepada mereka... untung berniaga kalau dapat team macam ni.

Syabas dan tahniah kepada semua

Ahmad Zaimi Ibrahim
Naib Presiden Kelab Bolasepak PNSB

3 comments:

  1. Laporan berkenaan peristiwa bersejarah ini telah dipaparkan oleh suratkhabar Sinar Harian pada 6hb Januari 2009. Terima kasih kepada wartawan sinar, Muhammad Amsyari.

    ReplyDelete
  2. Tahniah Akademi Bolasepak PNSB FC diatas kejayaan menjadi juara pertama Kejohanan Bolasepak Bawah 20 Tahun Piala Tan Sri Mustapha Kamal 2008/09. Semoga berusaha dengan lebih gigih lagi untuk mengejar kejuaraan yang lain...

    ReplyDelete
  3. Tahniah (3X).. Seronok lagi tengok budak2 remaja main bola daripada tengok professional Malaysia yang main tak macam amatur pun...

    Bersedia untuk pertahankan piala ni for year 2009.. Kena prepare awal.. Budget ready...

    ReplyDelete

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...